Известие

Collapse
No announcement yet.

Бутон под шофьорската седалка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Бутон под шофьорската седалка

    Здравейте.
    От скоро съм горд собственик на алфа 156 1.8 .
    Интересува ме за какво е бутона под шофьорската седалка.
    И второ някой има ли идея къде мога да си намеря книжка с описание на колата на български или руски език (или поне на английски)щото мойта е на италиянски.
    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

  • #2
    има тема за книжката, на английски е, малко по-надолу във форума е а за онова под стола не съм забелязвал, незнам


    Comment


    • #3
      Аз намерих темата за книжката но нещо не успях да си я сваля
      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

      Comment


      • #4
        Бутона е т.н инерционен датчик служи за изключване на помпата в резервоара при катастрофа за да не продължи да работи помпата и да се разлее бензин.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          Мерси за отговора.
          И още едно въпросче,ако се натисне този бутон при работеща кола,това означава ли че помпата ще спре.
          Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

          Comment


          • #6
            Нямам идея но не си прави експерименти защото после може и а не тръне помпата все пак този датчик се задейства при критични ситуации.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              ОК
              Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

              Comment


              • #8
                къф датчик бе
                хехе
                мега сложна инерционна електроника
                знаете ли кво има там всъщност?

                натискай бе колека
                от опит глава не боли

                и освен това като си свалиш сенника пише за кво е това копче там под седалката

                а и ти кво си търсил под седалката та си го видял?
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #9
                  Има Електронна сачма може и с пружинка и връвчица
                  Познах ли
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #10
                    не мога сега да издавам тайните на мега електрониката
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от търтей
                      не мога сега да издавам тайните на мега електрониката
                      Не го пипайте!!! Та това е КАТАПУЛТА
                      sigpic Alfasud/156 1.8ex
                      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                      Comment


                      • #12
                        Благодаря за казаното.Може ли да ми пратите линк към книжка за алфата понеже не вога да открия.
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                        Comment


                        • #13
                          http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=20247
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #14
                            Благодаря на Novachev
                            Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                            Comment


                            • #15
                              В тази стара тема реших да разкажа днешната трагикомична история с моята кола. Днес към 11 часа реших да отида на автомивка. Момчето което я почистваше беше изключително старателно. След час и половина доволно се качвам и завъртам ключа...1 път,2 път, 3 път......N-ти път върти , но не пали (акумолатора е bosch, много арен за два часа как не падна) почесвам се по глава и си казвам ей ся се наиграх. Викам си, задавила се е някак си, чакам 20 минути -неще. По едно време взех да се ослушвам за помпата, не се чува никаква - ясно изгоряла е, жената остава без подарък за Коледа и Нова година, а аз ще имам нова горивна помпа. Следващият проблем беше с дърпането на колата, как пък всички се бяха изнесли извън града, и в този момент ми звъни един приятел с Фолксваген Кади, аз вдигам радостен на щастливата случайност и чувам жалният му вопъл -двугодишното Кади току що избълвало облак бял дим на магистрала Тракия и маслото му изтекло, обаче през ауспуха. В крайна сметка на приятел приятеля дойде и ме издърпа до гаража ми. Тук започва втора серия. Решавам аз, че трябва да я видя тази помпа. Чета във форума къде е и слизам в гаража. Разглобявам цялата задна седалка, кората на багажника после капака и с голям зор развъртях помпата. Първото разочарование беше, че със ситен шрифт на нея пишеше Made in czech republic, а второто, че на дъното на кошницата имаше фин черен прах. Огледах я стори ми се здрава, вързах я на 12 волта и не завъртя. Закачих една лампа на буксата, врътнах ключа -не свети. Е гати комплексният проблем. Зарязах я разхвърлена в гаража и се зарових в нета. Не щеш ли попадам на една подобна тема във фиатският форум и се сещам за КОПЧЕТО под седалката. Веднага изхвърчах в гараж, настаних се удобно във вече омърляното купе и плавно натиснах бутона под седалката, чу се дълго мазно ЩРАК. Врътнах ключа помпата се обади и двигателя - запя. Та на въпроса за какво е този бутон мога да кажа, че този бутон създава за един миг огромна радост и щастие.
                              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                              Comment

                              Working...
                              X